دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی

اخبار

تأثیر فروشنده بر قیمت دستگاه بنر

توسط davood davood بدون دیدگاه

یکی از مهمترین کسانی که بر قیمت دستگاه بنر تأثیر دارد و به نوعی اصلی‌ترین عامل انتخاب قیمت برای این دستگاه‌ها به شمار می‌رود، شخص فروشنده دستگاه اسب. این موضوع به این دلیل است که برای فروش هر دستگاه ممکن است از روشهای مختلف یا از گزینه‌های پشتیبانی متنوع بهره ببرد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر گذار هستند. با توجه به اینکه شرایط این روش‌های فروش یا گزینه‌های پشتیبان متفاوت است، طبیعی است که قیمت دستگاه بنر نیز در آنها متغیر باشد.

انتخاب سبک فروش دستگاه

ممکن است یک فروشنده برای عرضه محصولات خود در بازار، از دو روش فروش نقدی و فروش اقساطی استفاده کنند. همچنین در بین محصولات آنها، احتمال فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم نیز وجود دارد. هر کدام از این روش‌های فروش دارای یک قیمت خاص و منحصر به فرد هستند. پس طبیعی است که هر چه روشهای فروش متنوع‌تر باشند، قیمت دستگاه بنر نیز متغیر باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

علاوه بر انتخاب سبک فروش و شرایط انتخاب قیمت، نحوه انجام به پشتیبانی و در نظر گرفتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر دستگاه متفاوت است. این یعنی ممکن است فروشنده به یک دستگاه بیشتر حتماً داشته باشد و مدت زمان بیشتری به عنوان گارانتی آن انتخاب کنند و برای دستگاه دیگر از مدت زمان کمتری استفاده کند. با این وجود قیمت دستگاه نیز تغییر خواهد کرد.

نصب و جابجایی دستگاه

انجام نصب و جابه جایی به صورت توافقی بین فروشنده و خریدار انجام می‌گیرد. شرکت‌هایی که خود مسئولیت نصب و جابجایی دستگاه را بر عهده می‌گیرند، بابت این کار هزینه بیشتری در نظر می‌گیرند و قیمت دستگاه افزایش می‌یابد. در طرف مقابل، ممکن است شخص خریدار درخواست نصب دستگاه را داشته باشند و از این طریق به کاهش قیمت دستگاه بنر کمک کند.

 

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

قیمت دستگاه چاپ بنر چگونه تغییر می‌کند

توسط davood davood بدون دیدگاه

بدون شک قیمت دستگاه چاپ بنر به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین فاکتور در خرید آنها یاد می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی بر انتخاب گزینه نهایی ما داشته باشد. زمانی که برای خرید یک دستگاه اقدام می‌کنیم، در ابتدا سعی می‌کنیم که وضعیت آن را از لحاظ قیمت بررسی کنید و در نهایت بودجه خود را با توجه به آن تعریف کنید. می‌توان ادعا کرد که قیمت دستگاه چاپ بنر به صورت ثابت نیست، ولی تابع چند فاکتور مهم است که سه مورد از آنها در زیر آورده شده است.

تأثیر قابلیت دستگاه بر قیمت دستگاه چاپ بنر

وقتی که بحث خرید یک دستگاه صنعتی با هزینه هنگفت مطرح می‌شود، مطمئناً همه ما دوست داریم که با کیفیت‌ترین دستگاه و به همراه بیشترین قابلیت ممکن را انتخاب کنیم. اما مطمئناً قرار دادن قابلیت در یک دستگاه برای شرکت‌های تولید کننده هزینه بر است و به همین دلیل آنها نیز قیمت دستگاه خود را افزایش می‌دهد. پس باید انتظار داشته باشیم که قیمت دستگاه چاپ بنر در دستگاه‌های پیشرفته و با قابلیت بیشتر، بالاتر باشد.

 

برند و مدل دستگاه

نکته‌ای که به صورت غیر مستقیم با کیفیت دستگاه در ارتباط است و به صورت مستقیم باعث تغییر قیمت دستگاه چاپ بنر می‌شود، بحث برند و مدل دستگاه است. وقتی که یک شرکت برای مدت زمان طولانی در حوزه تولید دستگاه‌های صنعتی فعالیت می‌کند، به مرور زمان به خریداران ثابت می‌کند که کیفیت دستگاه آنها به چه صورتی است و در چه زمینه‌هایی قابل استفاده است. بنابراین این محبوبیت باعث می‌شود که تقاضا برای محصولات آنها بیشتر و به تبع آن قیمت دستگاه نیز افزایش یابد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر گارانتی و خدمات پس از فروش را به عنوان جزء لاینفک دستگاه‌های چاپ بنر بدانیم، اشتباه نکرده‌ایم. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها همیشه در معرض آسیب و ضربه قرار دارند، خریداران ترجیح می‌دهند که با کمک گارانتی و خدمات پس از فروش، بخشی از این هزینه‌ها را جبران کنند. از طرفی گارانتی و خدمات پس از فروش می‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت دستگاه باشد. بنابراین شرکت‌های فروشنده با تعیین گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود، قیمت آنها را افزایش می‌دهند.

 

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

دستگاه فایبر چیست ؟

توسط davood davood بدون دیدگاه

دستگاه فایبر چیست؟

دستگاه فایبر یکی دیگر از دستگاه‌های حکاکی و مارکینگ است که با استفاده از اشعه لیزر می‌تواند انواع نقش و نگارهای مختلف را ایجاد کند. در سالیان گذشته از دستگاه‌های مکانیکی مانند فرز و دریل به همراه دستگاه CNC استفاده می‌شد، و باوجوداینکه کنترل کامپیوتری توانایی کنترل دستگاه را افزایش داده بود، اما هنوز هم برخی نامنظمی‌ها و برش‌های پرت در آنها دیده می‌شود. با ظهور دستگاه فایبر و بهره‌گیری از لیزر برای حکاکی و مارکینگ، صنعت حکاکی نیز به عنوان یک رشته جدید شناخته شد و امروزه در بسیاری از شیوه‌های تبلیغی استفاده می‌شود.

ادامه مطلب

دستگاه فایبر راهکاری قدرتمند برای حکاکی

توسط davood davood بدون دیدگاه

دستگاه فایبر راهکاری قدرتمند برای حکاکی

دستگاه فایبر یکی از دستگاه‌های قدرتمند و پرکاربرد در حوزه حکاکی و مارکینگ است که توانایی کار بر روی مواد مختلف از جمله پلاستیک را دارد. حکاکی با لیزر یا لیزر مارکینگ از اساس با چاپ به کمک جوهر متفاوت است و آنها بیشتر به عنوان یک روش سنتی شناخته می‌شوند. چاپی که به کمک جوهر انجام می‌گیرد یا در اثر سایش از بین می‌رود یا می‌توان آن را به کمک حلال پاک کرد، اما حکاکی به کمک دستگاه فایبر لیزری می‌تواند یک تصویر با کنتراست بالا با خود ماده اولیه ایجاد کند و طول عمر آن نیز به اندازه حیات قطعه مورد نظر است.

ادامه مطلب

عملکرد مزایای دستگاه سی ان سی

توسط davood davood بدون دیدگاه

معرفی دستگاه سی ان سی

اگر پانزده یا بیست سال پیش سوالی در مورد دستگاه سی ان سی می شد ، شاید خیلی کم حتی در میان صنعتگران و آشنایان به حوزه ی مسائل فنی این دستگاه ها کسی می توانست پاسخی کامل و قابل قبول به مشتریان عرضه کند. چرا که در آن زمان انواع ماشین آلات کوچک و بزرگ فعال در کارگاه ها و کارخانجات مختلف ، شامل ماشین آلات مکانیکی و یا نیمه اتوماتیک بودند. ادامه مطلب

استفاده های گوناگون از دستگاه CNC

توسط davood davood بدون دیدگاه

اگر بخواهیم در مورد کارآیی و گستردگی کار با ماشین هایی چون دستگاه CNC ، دستگاه برش لیزر، دستگاه وایرکات و … اطلاعاتی کسب کنیم، اولین گام این است که فواید و موارد کاربرد این ماشین آلات را مورد واکاوی و تحقیق قرار دهیم. در حقیقت هر چقدر اطلاعات فنی پیرامون این ماشین ها قابل مطالعه و در دسترس باشند، با این حال بدون اطلاع از اینکه انگیزه و دلیل اصلی استفاده از وسیله ای مانند دستگاه برش لیزر یا دستگاه CNC شامل چه مواردی است، آن میزان اطلاعات بدست آمده بیهوده و فراموش شدنی هستند. به همین دلیل است که گفته می شود علوم صنایع بدون مطالعات میدانی و کاربردی، چندان تاثیری در ارتقای دانش و تجربه ی علاقمندان نخواهند داشت.

ادامه مطلب

نکات مهم دستگاه cnc

توسط davood davood بدون دیدگاه

دستگاه cnc

یکی از دستگاه های مهم و تاثیر گذار در صنعت را می توان دستگاه cnc دانست. این دستگاه به نوعی دستگاه مادر در صنایع مختلف است که کاربردهای فراوانی دارد. از همین نظر است که دستگاه cnc در صنایع مختلف به کار می رود. از این دستگاه هم در صنایع بزرگی مثل صنعت خودروسازی استفاده می شود و هم در صنایع کوچک و حتی کارگاهی! گستره بیش از حد کاربردهای این دستگاه است که باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها حول خدمات به صنایع مختلف با دستگاه cnc تشکیل شود. کاری نیست که با استفاده از دستگاه سی ان سی نتوان آن را به سرانجام رساند و تمامی کارهای برش و حکاکی با انواع مختلف این دستگاه قابل انجام است.

ادامه مطلب

خرید دستگاه چلنیوم قیمت یا کیفیت

توسط davood davood بدون دیدگاه
برای خرید دستگاه چلنیوم باید به یک سری نکات توجه نمود. در صورتی که قبل از خرید به این نکات توجه شود پس از آن از خرید خود راضی خواهید بود و می توانید پس از راه اندازی دستگاه به کار خود ادامه دهید. در ادامه به چند نکته اشاره خواهیم کرد که باید قبل از خرید به آن ها توجه نمایید:

ادامه مطلب

۱۰ دلیل برای خرید دستگاه حروف ساز

توسط davood davood بدون دیدگاه

۱۰ دلیل در خرید دستگاه حروف ساز

دستگاه حروف ساز به شکل‌های مختلفی می‌تواند یک صنعت را تحت تأثیر قرار دهد و بازار آنها تنها به خرید و فروش خود دستگاه تعلق ندارد. اگر بخواهیم استفاده از دستگاه حروف ساز را از لحاظ اقتصادی و سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار دهیم باید مواد اولیه، دستگاه حروف ساز و محصولات تولیدی آن را نیز در نظر بگیریم. اولین چیزی که در بحث سرمایه‌گذاری در خرید دستگاه چلنیوم باید مورد توجه قرار داد، قیمت دستگاه است.

ادامه مطلب

کاربردهای دستگاه بنر

توسط davood davood بدون دیدگاه

دستگاه بنر

اگر بخواهیم به اسم دستگاه چاپ بنر دقت کنیم، در نگاه اول بنظر می رسد از دستگاه بنر صرفا برای چاپ تصویر روی بنر استفاده می شود. در واقع بنر یک لایه با جنسی مشتق از پی وی سی است که میتواند نور را از خود عبود داده و امروزه برای استفاده های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. البته بد نیست بدانید که کاربردهای دستگاه چاپ بنر وسیع تر از اسم آن است. این دستگاه می تواند بر روی ورق های چرم یا فلکسی و استیکر و مش نیز نقش مورد نظر را ایجاد کند. ادامه مطلب