دستگاه برش لیزر » انواع دستگاه برش لیزر

انواع دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر » انواع دستگاه برش لیزر

انواع دستگاه برش لیزر

توسط davood

انواع دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر یکی از پرکاربرد ترین و مرسوم ترین دستگاهها در صنایع مختلف و چاپ میباشد.  دقت و سرعتی که این دستگاه برش دارد از دلایلی است که باعث شده بهترین دستگاه برای برش و حکاکی متریال های مختلف نام گیرد . هیچ دستگاه دیگری نمی تواند جای دستگاه برش را با این دقت و سرعت بگیرد .

در گذشته و قبل از به وجود آمدن انواع دستگاه ، تمامی کارها به صورت دستی انجام میشد و بسیار زمان بر و صرفه اقتصادی نداشت.

برش مقوا به وسیله دستگاه های برش لیزر ، یکی از مواردی که با اضافه شدن دستگاه برش به چرخه دستگاه های صنعتی مورد توجه قرار گرفت همین برش مقوا و کاغذ بود.برش مقوا و کاغذ شاید آنقدرها کاربردی به نظر نیاید اما در کارهای هنری و تزیینی تاثیر به سزایی خواهد داشت .

برش انواع ونیل و استیکر نیز در همین دسته جای خواهد گرفت . با استفاده از بالا بودن دقت دستگاه برش لیزر ، می توان طرح های مختلف و متفاوتی را بر روی انواع کاغذ و مقوا برش زد که به صورت دستی این امر قابل اجرا نمیباشد . برش مقوا نیز یکی از کاربردهای این دستگاه است و یکی از پرکاربردترین نمونه های کاربردی دستگاه برش ، برش مقوا و کاغذ ، درست کردن کارت های تبریک و حتی کارت عروسی می باشد .

برش طرح های مختلف کارت تبریک و عروسی و به وجود آوردن طرح های مختلف روی کاغذ و مقواهایی که از آن ها برای ساخت کارت پستال استفاده خواهند کرد ، از مهمترین کاربردهای برش مقوا است.به عنوان مثال دستگاه برش لیزر پاورکم مدل ۱۲۱۸ یکی از  دستگاه هایی است که در زیر مجموعه دستگاه های برش لیزر قرار دارد . این دستگاه به علت قیمت مناسب و سایز کوچکی که دارد ، مورد توجه کسانی است که به صورت خاص بر روی برش کاغذ و برش مقوا فعالیت دارند.این دستگاه به عنوان یکی از پرکاربرد ترین دستگاه برش لیزر شناخته شده است .

دریافت لیست قیمت دستگاهها و ماشین آلات

همه آنچه که باید در مورد قیمت دستگاه برش لیزر خانگی بدانید

عوامل مختلفی در تعیین قیمت دستگاه برش لیزر خانگی نقش دارند که برخی از آنها به عنوان عوامل اصلی و برخی نیز به عنوان عوامل جانبی مطرح می‌شود. در هر صورت، شاهد هستیم که قیمت این دستگاه‌ها در فروشگاه‌های مختلف در یک منطقه متفاوت هستند و ممکن است برای خریداران کمی گیج کننده باشد. این موارد تا حدودی هم به سازنده دستگاه و هم به فروشنده آن وابسته است. به طوری که این دو گروه در کنار یکدیگر مشخص می‌کنند که قیمت دستگاه برش لیزر خانگی افزایش یابد یا کاهش یابد. پس با ما همراه باشید تا دلیل تغییرات قیمتی این دستگاه‌ها را بررسی کنیم.

قیمت دستگاه برش لیزر خانگی چگونه تغییر می‌کند

برای درک تغییرات قیمت دستگاه برش لیزر خانگی ابتدا به سراغ سازندگان این دستگاه‌ها می‌رویم. یک سازنده مشخص می‌کند که دستگاه‌های برش لیزری در چه مدل‌هایی ساخته شوند و در طراحی و ساخت آنها از چه قطعاتی استفاده شود. هرچه طراحی این دستگاه‌ها پیچیده‌تر باشد و از قطعات بیشتری در طراحی و ساخت آنها استفاده شود، یعنی قابلیت کارکرد آنها افزایش یافته و می‌توان در حوزه‌های مختلف از این دستگاه‌ها استفاده کرد. به همین دلیل، سازنده دستگاههای برش لیزری در تعیین قیمت آن‌ها تأثیر گذار هستند مستقیماً تعیین می‌کنند که یک دستگاه در چه مدلهایی و در چه قیمت‌هایی به بازار عرضه شوند.

گروه دیگری که در قیمت دستگاه برش لیزر خانگی نقش دارند، فروشندگان و نمایندگیهای شرکت‌های سازنده است. یک فروشنده ممکن است به صورت مستقل یا به عنوان نمایندگی یک شرکت فعالیت کنند. اگر فعالیت این شرکت‌ها آزادانه باشد، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین تأمین قطعات دستگاه را مستقلاً انجام می‌دهد وآنها هستند که تغییرات قیمت دستگاه را با توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش رقم می‌زنند.

قضیه نمایندگی‌ها از این فروشندگان مستقل جداست و آنها تمامی قیمت‌های خود را با توجه به قیمت‌های تعیین شده از طرف شرکت سازنده در نظر می‌گیرند. این نمایندگی‌ها، اگرچه ممکن است در برخی موارد جزئی تغییراتی در قیمت دستگاه برش لیزر خانگی ایجاد کنند، اما مبنای اصلی قیمت گذاری آنها همان شرکتهای سازنده هستند.