دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » قیمت دستگاه چاپ بنر چگونه تغییر می‌کند

قیمت دستگاه چاپ بنر چگونه تغییر می‌کند

دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » قیمت دستگاه چاپ بنر چگونه تغییر می‌کند

قیمت دستگاه چاپ بنر چگونه تغییر می‌کند

توسط davood

بدون شک قیمت دستگاه چاپ بنر به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین فاکتور در خرید آنها یاد می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی بر انتخاب گزینه نهایی ما داشته باشد. زمانی که برای خرید یک دستگاه اقدام می‌کنیم، در ابتدا سعی می‌کنیم که وضعیت آن را از لحاظ قیمت بررسی کنید و در نهایت بودجه خود را با توجه به آن تعریف کنید. می‌توان ادعا کرد که قیمت دستگاه چاپ بنر به صورت ثابت نیست، ولی تابع چند فاکتور مهم است که سه مورد از آنها در زیر آورده شده است.

تأثیر قابلیت دستگاه بر قیمت دستگاه چاپ بنر

وقتی که بحث خرید یک دستگاه صنعتی با هزینه هنگفت مطرح می‌شود، مطمئناً همه ما دوست داریم که با کیفیت‌ترین دستگاه و به همراه بیشترین قابلیت ممکن را انتخاب کنیم. اما مطمئناً قرار دادن قابلیت در یک دستگاه برای شرکت‌های تولید کننده هزینه بر است و به همین دلیل آنها نیز قیمت دستگاه خود را افزایش می‌دهد. پس باید انتظار داشته باشیم که قیمت دستگاه چاپ بنر در دستگاه‌های پیشرفته و با قابلیت بیشتر، بالاتر باشد.

 

برند و مدل دستگاه

نکته‌ای که به صورت غیر مستقیم با کیفیت دستگاه در ارتباط است و به صورت مستقیم باعث تغییر قیمت دستگاه چاپ بنر می‌شود، بحث برند و مدل دستگاه است. وقتی که یک شرکت برای مدت زمان طولانی در حوزه تولید دستگاه‌های صنعتی فعالیت می‌کند، به مرور زمان به خریداران ثابت می‌کند که کیفیت دستگاه آنها به چه صورتی است و در چه زمینه‌هایی قابل استفاده است. بنابراین این محبوبیت باعث می‌شود که تقاضا برای محصولات آنها بیشتر و به تبع آن قیمت دستگاه نیز افزایش یابد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر گارانتی و خدمات پس از فروش را به عنوان جزء لاینفک دستگاه‌های چاپ بنر بدانیم، اشتباه نکرده‌ایم. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها همیشه در معرض آسیب و ضربه قرار دارند، خریداران ترجیح می‌دهند که با کمک گارانتی و خدمات پس از فروش، بخشی از این هزینه‌ها را جبران کنند. از طرفی گارانتی و خدمات پس از فروش می‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت دستگاه باشد. بنابراین شرکت‌های فروشنده با تعیین گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود، قیمت آنها را افزایش می‌دهند.

 

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *