دستگاه برش لیزر » دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر

دستگاه برش لیزر » دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر

توسط davood

دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر یکی از محبوب ترین و پرکابرد ترین دستگاه های چاپ در صنعت چاپ و تبلیغات می باشد . با استفاده از این دستگاه و همچنین دارا بودن سیستم پشتیبانی قوی و حرفه ای شرکت سیمای شهر میتوانید از بهترین کیفیت در دستگاه بنر بهره مند شوید.خدمات پس از فروش ویژه دستگاه بنر دارای مراحل تحلیل و برسی دستگاه مد نظر ، مشاوره و تعیین میزان قیمت دستگاه وخرید و نصب آن خواهد بود .

از مشاوره های رایگان کارشناسان ما به خوبی بهره مند شوید و در انتخاب بهترین مدل دستگاه بنر و با دارا بودن بیش از دو دهه فعالیت شرکت سیمای شهر با خیالی آسوده خرید و از خدمات فروش پس از خرید بهره مند شوید .

دستگاه چاپ بنر از مجموعه دستگاه‌های بسیار پرکاربرد در زمینه چاپ و تبلیغات می باشد این دستگاه با دارا بودن قطعات با کیفیت ساخت کشور ژاپنی و اروپایی میتواند همراهی مطمئن جهت سفارشات بزرگ و حجیم شما سال های سال با خیالی از آسوده در جهت خدمات پس از فروش حرفه ای سیمای شهر بهره مند شوید .

موارد بیان شده در رابطه با دستگاه چاپ بنر از مجموعه مواردی است که همیشه در رابطه با نوع انتخاب دستگاه ، انواع حرفه‌ای تا متوسط و ضعیف مورد استفاده قرار می گیرند و تیم سیمای شهر با دارا بودن بیش از ۱۵ سال سابقه رسمی در زمینه دستگاه چاپ بنر و همچنین واردات و خدمات پس از فروش و همچنین اقدامات اجرایی دستگاه بنر توانایی خدمت رسانی در رابطه با این موضوع را به صورت کاملا حرفه ای در بر دارد.

معیار کارایی دستگاه چاپ بنر

برای بررسی کارایی و بازدهی مناسب یک دستگاه چاپ بنر معیارهای متعددی وجود دارد که ۳ مورد از آنها اهمیت بسیار ویژه‌ای دارند. این ۳ مورد عبارت‌اند از:

  • دقت و رزولوشن چاپ: طراحی چاپ با دقت بالاتر به تولید چاپ و الگوی واضح‌تر منجر می‌شود. بنابراین کیفیت زنده‌تر و بهتری می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران مختلف باشد و معیار خوبی از کارایی دستگاه چاپ بنر است.
  • سرعت چاپ بالا: هر چه سرعت چاپ یک دستگاه بیشتر باشد، بازدهی دستگاه بهتر خواهد بود و از لحاظ کسب درآمد نیز تأثیر مثبت خواهد داشت. برای سنجش سرعت چاپ دستگاه چاپ بنر از واحد مترمربع در ساعت استفاده می‌شود و معمولاً چاپ بین ۵ تا ۱۰ مترمربع در ساعت برای دستگاه‌های خانگی و کارگاهی یا سرعت چاپ ۲۰ تا ۸۰ مترمربع در ساعت برای دستگاه‌های صنعتی مناسب است.
  • عملکرد پایدار دستگاه: عملکرد پایدار دستگاه به عنوان ثبات دستگاه چاپ بنر برای کار در ساعات طولانی تعریف می‌شود. در حالت کلی، یک دستگاه باید توانایی ۱۶ ساعت کار در روز یا بیش از ۵ روز در هفته را داشته باشد. کار مداوم در این بازه زمانی به معنی بازدهی خوب دستگاه خواهد بود.

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

دستگاه چاپ بنر

اهمیت سرویس و خدمات

در بحث دستگاه داشتن سرویس و خدمات عالی مهمترین عامل برای موفقیت دارنده دستگاه چاپ به حساب می آید.تصور کنید سفارش مهمی را گرفته اید و باید به سرعت تحویل دهید اگر دستگاه شما حین انجام این سفارشات که معمولا بسیار عجله ایی هستند دچار مشکل شود و هیچ تکنسینی جوابگوی شما نباشد کل سفارش و آبرو ی خود را متضرر خواهید شد.پس همیشه به خدمات و سرویس و پشتیبانی فروشنده توجه ویژه داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات از دستگاهها و مشخصات و جدول فروش اقساط این دستگاه ها میتوانید ایمیل و شماره همراه خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.