دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » ۱۰ دلیل برای خرید دستگاه حروف ساز

۱۰ دلیل برای خرید دستگاه حروف ساز

دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » ۱۰ دلیل برای خرید دستگاه حروف ساز

۱۰ دلیل برای خرید دستگاه حروف ساز

توسط davood

۱۰ دلیل در خرید دستگاه حروف ساز

دستگاه حروف ساز به شکل‌های مختلفی می‌تواند یک صنعت را تحت تأثیر قرار دهد و بازار آنها تنها به خرید و فروش خود دستگاه تعلق ندارد. اگر بخواهیم استفاده از دستگاه حروف ساز را از لحاظ اقتصادی و سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار دهیم باید مواد اولیه، دستگاه حروف ساز و محصولات تولیدی آن را نیز در نظر بگیریم. اولین چیزی که در بحث سرمایه‌گذاری در خرید دستگاه چلنیوم باید مورد توجه قرار داد، قیمت دستگاه است.

قیمت دستگاه خم چلنیوم متفاوت است و هر شرکتی دستگاه خود را با قیمت بخصوصی به بازار ارائه می‌دهد. مورد دوم، خرید مواد اولیه برای تولید حروف چلنیوم است. به طور معمول یک تابلو چلنیوم از ورق چلنیوم، لامپ‌های LED و نئون و احتمالاً چند دیود و خود تابلو تشکیل می‌شود.

اما بخش سوم سرمایه‌گذاری در خرید دستگاه حروف ساز به محصولات آن، و فروش تابلوها برمی‌گردد. شما به عنوان کسی که در حوزه تبلیغات و تابلوسازی فعالیت دارید، می‌توانید بخش بزرگی از کسب و کار خود را به فروش تابلو چلنیوم اختصاص دهید. امروزه تابلوهای چلنیوم فراگیر شده‌اند و به دلیل استحکام و زیبایی خاص خود، از محبوبیت زیادی برخوردارند. پس نگرانی سر این موضوع نداشته باشید  و مطمئن باشید که با خرید دستگاه چلنیوم سرمایه خود را هدر نمی‌دهید. در ادامه ۱۰ دلیل اصلی برای سرمایه‌گذاری در خرید دستگاه چلنیوم را ذکر خواهیم کرد که می‌تواند شما را به ورود در این حوزه مشتاق کند. پس با ما همراه باشید!

دستگاه حروف ساز

چرا باید دستگاه حروف ساز خرید کنم؟

  • دستگاه حروف ساز می‌تواند ترافیک مشتریان شما را بیشتر کند به عنوان کسی که در حوزه چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی کار می‌کنید، خرید دستگاه حروف ساز و ورود به بازار تابلوسازی می‌تواند قابلیت شما را در رقابت پذیری بالا ببرد و شما را نسبت به درخواست مشتریان پاسخگو کند. طبیعتاً با فعالیت بیشتر در این حوزه، تعداد مشتریان شما نیز بیشتر خواهد شد.

 

  • قابلیت کار به صورت مداوم و طولانی مدت: دستگاه‌ چلنیوم انواع مختلفی دارند و با توجه به توانایی و قابلیت دستگاه دسته بندی می‌شوند. برخی از این دستگاه‌ها اندازه بزرگتر و قیمت بیشتری دارند، ولی در عوض می‌توانید به صورت مداوم از آنها کار بکشید و نیازی به خاموش کردن دستگاه نداشته باشید. این موضوع باعث می‌شود که در طول روز حجم کار بیشتری انجام دهید و بازدهی بیشتری دریافت کنید.

 

  • جذب مشتری به صورت بازاریابی غیرمستقیم: تابلوهای چلنیوم با وجود اینکه برای معرفی و تبلیغ یک کالا یا کار استفاده می‌شوند، اما نقش آنها در بازاریابی برای شرکت تولیدکننده آن را نادیده گرفت. شما به عنوان یک تابلوساز، اگر بتوانید از دستگاه چلنیوم خود به خوبی کار بکشید و تابلو باکیفیت تولید کنید، مطمئناً تعداد مشتریان جذب شده برای کسب و کار شما نیز بیشتر خواهد بود.

 

  • رضایت مشتری و جذب مشتریان بیشتر: دستگاه‌های چلنیوم می‌توانند تابلوهای با شکل و فرمت مختلف تولید کنند و این یک امتیاز عالی برای شما محسوب می‌شود. طبیعتاً در هر حرفه‌ای افراد مشکل پسندی هستند که به سختی به کیفیت یک کار رضایت می‌دهند؛ اما شما با خرید دستگاه چلنیوم این فرصت را به خود می‌دهید که سفارش مشتری را با توجه به سلیقه آن انجام دهید و از رفتن مشتری (به اصطلاح پریدن آن) جلوگیری کنید.

 

  • محصول دستگاه چلنیوم می‌تواند توجه به کارگاه شما را بیشتر کند: معمولاً شرکت‌ها و مشاغلی که تولید حروف چلنیوم و ساخت تابلو چلنیوم را به شما سفارش می‌دهند، اجازه می‌دهند که در قسمتی از تابلو اسم خود و یا کارگاهتان را بیاورید. این بهترین فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که با سلیقه‌ای خاص عنوان کارگاه را در گوشه تابلو جای دهید و توجه مشتری را به آن جلب کنید.

 

  • تابلو چلنیوم زمان خرید مشتری را کاهش می‌دهد: شاید به نظر شما این مورد بی ربط باشد، اما مشتری برای انتخاب یک فروشگاه و تصمیم به خرید حدود ۶ تا ۷ ثانیه وقت می‌گذارد، بنابراین اگر تابلو تبلیغاتی بتواند نقش خود را به خوبی انجام دهد این زمان کافی است. اما تجربه نشان داده است که مشتری قبل از ورود به فروشگاه و انتخاب کالا، زمان مشخصی را بر روی تابلو متمرکز می‌ماند و به محصولات آن فکر می‌کند. بنابراین اگر شما بتوانید نقش تبلیغی خود را در این تابلو به شکل مناسبی انجام دهید، ناخودآگاه به جذب مشتری برای خود کمک کرده‌اید.

 

بیشتر بخوانید : مراقبتهای دستگاه بنر

 

  • افزایش تعداد مشتریان برای سایر دستگاه‌ها: دستگاه حروف ساز با توجه به ظرفیت عملکردی آن و قابلیت آن در تولید تابلوهای زیبا و با دوام، مطمئناً می‌تواند بازار مناسبی برای شما فراهم آورد. اما چیزی که می‌تواند نقش دستگاه را کامل‌تر کند، جلب نظر مشتریان به سمت سایر محصولات و ترغیب کردن آنها به محصولاتی مانند بنر یا پوسترهای تبلیغاتی است. کسانی که در حوزه تبلیغات حضور دارند، به تبلیغ به کمک تابلو بنر نیاز دارند، بنابراین با ورود مشتی به کارگاه، بهترین فرصت برای معرفی کسب و کار خود خواهید داشت.

 

  • یادآوری مجدد به مشتریان و سایر افراد: یکی از بهترین کمک‌هایی که یک تابلو چلنیوم می‌تواند به شما بکند، ماندگاری آن در طول زمان استفاده است. معمولاً کسانی که از حروف چلنیوم استفاده می‌کنند آنها را در فضای بیرونی قرار می‌دهند و در طول روز و شب کار می‌کند. از طرفی تلاش می‌کنند که این تابلو در مسیر عبور و مرور افراد پیاده و خودروها باشد. اگرچه آنها این کار را برای معرفی و تبلیغ حرفه خود انجام می‌دهند، اما بهترین فرصت در اختیار شما خواهد بود و به نوعی این تبلیغ شامل حال شما و دستگاه چلنیوم خواهد شد.

 

  • امکان توسعه کارگاه و افزایش تولید: اگر یک کارگاه کوچک چاپ پوستر تبلیغاتی به همراه یک دستگاه چاپ بنر دارید و قصد خرید دستگاه چلنیوم را دارید، بهتر است به فکر اجاره یا خرید کارگاه بزرگتر و استخدام افراد بیشتری باشید. دستگاه چلنیوم حجم نسبتاً بزرگی دارد و به فضای کاری بیشتری نیاز دارد. از طرفی شما نمی‌توانید به صورت همزمان با دو دستگاه کار کنید؛ بنابراین به افزایش تعداد کارگران و افزایش تولید خود فکر کنید.

 

  • افزایش درآمد مستقیم: مهم‌ترین دلیل خرید دستگاه حروف ساز افزایش درآمد و بالا بردن سطح کارگاه است. دستگاه چلنیوم به شکل‌های مختلفی می‌تواند سطح درآمدی شما را افزایش دهد که تقریباً همه راه‌های کسب درآمد و افزایش آن در بالا ذکر گردید.

باید توجه داشت که دلایل مختلفی برای سرمایه‌گذاری در خرید دستگاه چلنیوم وجود دارد که بعضی از آنها انگیزه شخصی بوده و برخی نیز به هدف کسب درآمد هستند. به‌هرحال انتخاب دستگاه مناسب و دریافت کارایی لازم از دستگاه می‌تواند نقش مهمی در حفظ این انگیزه داشته باشد. برای آشنایی با دستگاه چلنیوم و نحوه خرید آن می‌توانید با ما در سیمای شهر در تماس باشید.

 

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *