دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » تأثیر فروشنده بر قیمت دستگاه بنر

تأثیر فروشنده بر قیمت دستگاه بنر

دستگاه برش لیزر » مطالب آموزشی » تأثیر فروشنده بر قیمت دستگاه بنر

تأثیر فروشنده بر قیمت دستگاه بنر

توسط davood

یکی از مهمترین کسانی که بر قیمت دستگاه بنر تأثیر دارد و به نوعی اصلی‌ترین عامل انتخاب قیمت برای این دستگاه‌ها به شمار می‌رود، شخص فروشنده دستگاه اسب. این موضوع به این دلیل است که برای فروش هر دستگاه ممکن است از روشهای مختلف یا از گزینه‌های پشتیبانی متنوع بهره ببرد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر گذار هستند. با توجه به اینکه شرایط این روش‌های فروش یا گزینه‌های پشتیبان متفاوت است، طبیعی است که قیمت دستگاه بنر نیز در آنها متغیر باشد.

انتخاب سبک فروش دستگاه

ممکن است یک فروشنده برای عرضه محصولات خود در بازار، از دو روش فروش نقدی و فروش اقساطی استفاده کنند. همچنین در بین محصولات آنها، احتمال فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم نیز وجود دارد. هر کدام از این روش‌های فروش دارای یک قیمت خاص و منحصر به فرد هستند. پس طبیعی است که هر چه روشهای فروش متنوع‌تر باشند، قیمت دستگاه بنر نیز متغیر باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

علاوه بر انتخاب سبک فروش و شرایط انتخاب قیمت، نحوه انجام به پشتیبانی و در نظر گرفتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر دستگاه متفاوت است. این یعنی ممکن است فروشنده به یک دستگاه بیشتر حتماً داشته باشد و مدت زمان بیشتری به عنوان گارانتی آن انتخاب کنند و برای دستگاه دیگر از مدت زمان کمتری استفاده کند. با این وجود قیمت دستگاه نیز تغییر خواهد کرد.

نصب و جابجایی دستگاه

انجام نصب و جابه جایی به صورت توافقی بین فروشنده و خریدار انجام می‌گیرد. شرکت‌هایی که خود مسئولیت نصب و جابجایی دستگاه را بر عهده می‌گیرند، بابت این کار هزینه بیشتری در نظر می‌گیرند و قیمت دستگاه افزایش می‌یابد. در طرف مقابل، ممکن است شخص خریدار درخواست نصب دستگاه را داشته باشند و از این طریق به کاهش قیمت دستگاه بنر کمک کند.

 

دریافت لیست قیمت و جدول فروش اقساط محصولات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *